Настільна гра в кубики ігрове поле. Розкладне поле своїми руками. Як придумати сюжет для гри

Вирубка карт. Цікава пил: вона на паперовому виробництві покриває все дуже швидко.

Мене вже багато разів запитували, як коробка різаного картону може коштувати 1500 рублів. Що в ній такого?

  1. Від ланцюжка формування, тобто відштовхуючись від витрат на розробку і виробництво - це нижній обмежувач.
  2. Від економіки - скільки людина готова заплатити, і яку ціну можна ставити, поки не зжеруть конкуренти (це верхній обмежувач, він же показує, в яку вартість виробництва ми повинні укладатися).
  3. І від вартості аналогів-замінників. У нашому випадку кустарного виробництва. Тобто виготовлення настільної гри своїми руками.
  Ви будете жахливо здивовані, коли прийдете з макетами в друкарню і попросіть їх надрукувати. У нас три екземпляри гри до виставки виходять за 20 тисяч.Зараз поясню, чому.

Почнемо з коробки

  Розмір коробки зазвичай визначається розмірами поля гри (і найчастіше - складеного вдвічі або вчетверо).
  • Робимо кустарно самі.Ви, звичайно, можете взяти коробку для взуття або Пошти РФ, але вона буде страшною і не про гру. Вартість коробок пошти ось. Як бачите, нам підходять ті, що за 90 і 120 рублів, але можна вкластися і в 70 рублів (на практиці вони дістаються ще дешевше - якщо без логотипу).
  • Робимо до виставки.  У нашому ж випадку підготовки ще не вийшла гри до виставки потрібна повноцінна обклеювання коробки. Це ми робимо вручну у себе на виробництві за наявною вирубці, замовивши друк лайнерів в цифровій друкарні, тобто на основі однієї з типових коробок виробництва. Вартість, включаючи ручну роботу, вже близько 1000 рублів.
  • Робимо в друкарні в якості предтіражного оригінал-макету.Це бета-коробка, по якій потрібно перевірити, як виглядають написи, чи немає проблем із зображенням на кутах і так далі, покриття в руках, поставити в наш спеціальний шафа в офісі з іграми (як у магазині) і оцінити здалеку помітність у викладенні. Для цієї бети в друкарні роздруковується лист картону, на якому дно і лист з кришкою. Далі все це вирізається звичайними ножицями і склеюється скотчем. Відразу зрозуміло, чи треба щось правити в верстці або віддаємо в тираж. Вартість такої роботи близько 700 рублів. Коробка відмінно підійде для презентації проекту видавцеві, але не для постійного використання - розклеїться і порветься дуже швидко, та й якість у неї далеко не «глянсове».
  • Робимо в накладі.  Нормальні промислові коробки мають собівартість при тиражах 5-10 тисяч штук близько 40-70 рублів за штуку. І це тільки собівартість для виробництва без урахування логістики та інших речей. Коробка для вашого телефону - міцна така, красива - в собівартості, швидше за все, 150-250 рублів. Коробка для фена (страшненька) - дешевше сотні. Для прикладу, наша стандартна коробка формату «Шакал: Острів скарбів» з розмірами 257х257х74 мм, товщиною капи (палітурний картон) 1,25 мм, звичайної крейдованого папером для обклеювання, печаткою і лаком на тираж 3000 шт коштує 68 рублів (тут і далі ціни замовлення зовнішнім автором гри в рамках виробництва свого тиражу). Але ми, звичайно, друкуємо куди більші тиражі, і вона виходить куди дешевше.
  Я потирілі картинки з презентації нашого виробництва, вони дуже добре підходять для пояснення, ось:


Єдиний момент: на фото не саме з'єднання, а нанесення клею перед з'єднанням.

Гравці беруть собі дорогоцінні камені або вкладають свої фішки в карти розвитку, які вони можуть викласти перед собою і які імперія повільно зростає. Кожна карта дозволяє вам купувати більш цінні карти в наступних раундах, в той час як кращі карти дають вам більше очок престижу, щоб виграти гру. Як тільки гравець зібрав 15 очок, гра вже закінчена. Додаткові очки можуть дати його для покупки карт з відповідним кольором.

Але після кожної гри, по крайней мере, один гравець хоче знову зіграти, що пов'язано насамперед з чітким коротким часом гри і хорошою кривої напруженості в грі. Гра йде досить повільно, поки база не буде зібрана, потім вона буде розколота, і одна вже побудувала свою імперію дорогоцінних каменів.

Щоб зрозуміти, чому коробка може коштувати так дорого, треба почати здалеку - а саме, з взагалі питання виробництва коробок. Красиві великі коробки в Росії за прийнятними цінами вміє робити 4 фабрики, і одна з них наша в Подольську. Решта (ні з цих фабрик) везуть з Китаю або інших країн. Проблема в техпроцессе, наприклад, коробки кришка-дно (самозборки дешевше, але куди, куди гірше для великих ігор):

Дисплей карти для оптимізації і необхідні престижні окуляри, щоб зібратися якнайшвидше, - це відмінне чарівність гри. Використання важких покерних фішок замість паперових чіпів було блискучою ідеєю видавця. По-справжньому здається, що ви маєте справу з дорогоцінними каменями. Гра працює в сімейному колі з дітьми і дідусем, а також з товаришами.

На базарі це метушня. Ви повинні бути дуже розумні, щоб бути успішними тут. Йдеться про торгівлю і зміни в східному районі Басара. Гравці поспішають з одного місця на інше, дозволяють асистентам працювати на різних станціях для себе і намагатися отримати так само швидко, як п'ять рубінів. Навколо цих дорогоцінних каменів все повертається.

  1. Спочатку потрібно взяти аркуш картону і намалювати на ньому вирубку.
  2. Потім вирубати майбутній конструктор для коробки (точніше, два - для кришки і дна окремо). Це робиться на ура на тигельному пресі і нічого складного не представляє.
  3. Скласти коробки. Це вже складніше, тому що якщо коробки різних розмірів (а, в цілому, вам потрібно мінімум 4 різних типорозміру), то автоматизувати це досить складно. Тому робиться руками.
  4. Складені картонки потрібно обклеїти папером (кашировать) - на цьому папері буде надруковано картинки і всякі написи. На самому картоні друкувати не можна, тому що в нього зовсім інакше вбирається фарба (офсетна машина по капи не працює). Хочете красиво - тримайте папір. Це теж робиться в більшості випадків руками на спеціальних верстатах.
  Обклеювання, до речі, робиться не тільки зовні, але і нерідко всередині коробки, особливо на кришках, ось приблизно так:


Можна купувати товари, продавати їх чи обмінювати їх з рубінами, викликати більше божевільних, таких як члени сім'ї в поліцейській дільниці або в чайній кімнаті для азартних ігор але є також позитивний вплив на подібні ігри. Гравці переміщаються з місця на місце зі своєю купою помічників, залишаючи позаду всі, де має бути виконано дію. Йдеться про досягнення максимально можливої ​​кількості поїздів, зборі сировини, продажу їх на ринок в потрібний час, а потім покупці рубіна. Багато шляхи ведуть до мети, тобто до п'яти червоним камінню, а всюдисуща структура гри гарантує, що в кожній частині Стамбула можуть бути нові стратегії.

Чи всі коробки робляться вручну?  Далеко ні, але повністю автоматична лінія - явище для Росії вкрай рідкісне. У нас, наприклад, є своя, але пригоди з цим довбали творінням китайського інженерного генія тягнуть на цілий пост, куди не можна пускати маленьких дітей. На третій день пусконалагодження, наприклад, з'ясувалося, що реле харчування рівно під чаном для киплячого клею. І цей самий клей кипить, бризкається і бризками замикає контакти намертво. Потім верстат встає, і весь клей застигає всередині в тонких трубочках. Перший апгрейд ми зробили дитячим відерцем для пісочниці - захистили реле. З тих пір апгрейдів такого ж рівня, тільки трохи більше технологічних, було ще багато. Зараз, тьфу-тьфу, нормально працює.

Механізм поїзда в цій грі воістину новаторський, змушуючи гравців в кожному раунді приймати важливе рішення, де один з його помічників поселяється або повторно збирається. Якщо у вас більше немає помічників, ви «віддаєте» потяг і замовляєте їх. Крім того, гра варіюється в залежності від розподілу настановних пластин, іноді можна створити варіант поїзда, який раніше здавався немислимим. Гнучка структура була вже великий удар з поселенцями Катана, в Стамбулі він також працює дуже добре.

Формування ціни по економіці

Ви можете швидко втратити з поля зору свою мету в цій грі. Є так багато справ, але не всі дії наближають вас до п'яти рубінів. Люди часто говорять: «Зосередьтеся на головному і залишите багато місць краще зліва». Це трохи шкода багатьох можливостей для дій.

Друк будь-якого листа - теж нетривіальна історія.Щоб надрукувати на лайнері коробки малюнок, треба спочатку підготувати офсетний плівку і зробити прилаладнання. Це коштує мінімум 15 тисяч рублів: спочатку робиться кольороподіл. Для чого це треба: друкарська машина являє собою блок розміром з КАМАЗ, в якому по черзі на лист наносяться чотири кольори. Перший блок - перший колір, другий блок - другий, третій - третій, четвертий - четвертий. У змішуванні виходить потрібний відтінок CMYK - з блакитного, фіолетового, жовтого і чорного. У нас ще є п'ятий відсік - це для додаткової обробки нашого матеріалу, наприклад лаком або друку фіксованим кольором пантона. Так ось, потрібно підготувати і розрахувати все так, щоб вони наносилися правильно - це і є поділ кольору та приладка.

Стамбул - дуже хороша гра  «Знавця», яка ідеально підходить для геймерів, які шукають щось більш складне, ніж поселенці Катана або поїзд на поїзді, але все ж хочуть грати з дуже обмеженим часом гри. Ви завжди хотіли бути успішним кравцем на королівському дворі? Неважливо, тепер у вас є шанс!

У гравців є кілька майстрів, підмайстер і учні, які можуть виконувати різні завдання в залежності від ступеня навчання. У кожному раунді гравці вибирають одного зі своїх «службовців» і дозволяють їм працювати. Кравці можуть купувати сировину, одягати одяг або продавати її і позичити. Звичайно, в правильному кольорі не завжди є достатня кількість тканин, а іноді немає гарного одягу, якщо ви хочете остаточно вирізати. Досить грошей завжди повинні бути доступні. Крім того, ви повинні брати участь у фінансуванні музикантів, статуй і феєрверків, якщо ви хочете бути на користь короля.

Потім робиться офсетний плівка. З плівки зображення переноситься на алюмінієву форму. Ці форми потрібно завантажити в машину - теж не п'ять секунд (а, на секундочку, там могли друкуватися в цей час газети або листівки якогось кандидата - тобто час простою оплачується). Потім починається приладка. Щоб запустити тираж, треба витратити приблизно 200-300 листів на тиражі до 5000 штук. При великих тиражах можуть бути кілька пріладок, умовно кожну годину прилаладнання підправляють, тому як вона поступово збивається. Приладка - це точність попадання в колір, точність суміщення особи та обігу і так далі. У момент приладки друкар бігає навколо машини і трохи підтягує упори листа, або їх зрушує, трохи підбавляти фарби в секції і так далі. Ми друкуємо на виставки гри тиражем 50 штук і цифрою, і офсетом - так, їх дешевше робити цифрою, але якості для показу не буде. Цифра не дозволяє точно потрапити особою в оборот, постійно стрибає до 2 міліметрів незалежно від приладження, цифрові машини (крім вкрай дорогих) не вміють точно позиціонувати лист. Загалом, суцільний рандом, розчарування і досить неякісний колір (не в останню чергу через це рандома). Широкоформатний друк (теж цифра, але інша) - там якість гірша, але надрукувати можуть. Ціна включення машини - 300 рублів (це навіть для одного аркуша). Стандартний лист B3, тобто влазить туди далеко не так багато, як хотілося б. Є ще особливості паперу - наприклад, на картон треба наносити крейдований шар. Так робиться для кожного листа коробки, для карт, поля і інших компонентів. І це ще простий випадок, коли немає пантона або лакування.

Ви повинні добре управляти своїми співробітниками і ресурсами. На щастя, в ході гри можна створити все більш компетентний персонал, щоб ви могли розширити свій бізнес і отримати все більше престижу, поки він не буде завершено після семи раундів. Гра трохи заплутана: починаючи з темного і докладного плану гри, який ви часто втрачаєте з поля зору, до остаточної оцінки, яка досить складна, ця гра робить нелегким зберегти хороший огляд. Вам дійсно потрібно бути експертом в грі, щоб бачити і насолоджуватися грою.

Рококо працює дуже добре, без особливого збудження. Це багаторівнева стратегічна гра, яка обов'язково знайде своє місце в колекціях багатьох ігрових фріків і частих гравців. Коротше: для досвідчених гравців це підходить. Проте, ті, хто хоче отримати свої перші «знавців», повинні, однак, віддати перевагу поглянути на більш чистий Стамбул.

Вирубати коробку - теж сюрприз.У загальному випадку це штамп на лайнер кришку, штамп на лайнер дно і 2 штампа на картон для цих коробок. Бувають фігурні виключення. Штамп для тигеля - фанера, в якій лазером випалюють потрібний малюнок, а потім в цей малюнок вставляються ножі певної конфігурації, потім ножі обклеюються з двох сторін гумками певної жорсткості (під різний тип вирубки, різної твердості). Якщо гумки не ставити, то після пари ударів все ножі будуть зігнуті - потрібно пом'якшувати удар, даючи таке навантаження на ніж, яка дозволятиме прорубувати вироби, але не деформувати ніж. Теж приладка і виробництво штампа.

Римська імперія швидко зростає, і гравці повинні забезпечити, щоб їхнє сімейне династія отримала такий же вплив в провінціях. До колонізації стародавнього світу римлянами. Ще раз, ви б майже додали. Гравці кожен беруть римську династію і намагаються отримати якомога більше впливу на зростаючій імперії. Для цього вони встановлюють відомий світ з Риму.

Ручні карти - ключове слово в цій грі. Кожен гравець має набір з них і грає один за хід. Дію виконано, а наступний вже включений. Карти дозволяють виробляти певні ресурси в провінціях, збирати сестерціїв або відправляти поселенців далі в більш віддалені провінції для освіти міст.

Думаєте, з коробкою все? А ось немає. Тепер потрібен ложемент.  Це така штука, яка тримає компоненти гри на місцях - з заглибленнями для карт і так далі. Можна зробити простий і трохи страшнуватий з картону (він буде відходити від стінок, під нього будуть прокидатися дрібні фішки, але для ігор з поля і карт він підходить). А можна - надути за формою з пластика.

В ході гри ви купуєте додаткові карти, так що ви отримуєте кращу карту і все більше доступних дій. Однак у карт є друга функція: вони вказують, скільки очок перемоги ви отримаєте в кінці гри, наприклад, кількість побудованих міст або кількість провінцій, в яких ви представлені.

Конкордія - це мирне місце відпочинку, де ви можете зосередитися на розвитку своєї династії. План може бути встановлений і дотриманий, без допомоги інших гравців. В кінці гри ви знаєте, чия стратегія була кращою. Чи нараховується тільки остаточний баланс. Таким чином, ви взагалі не знаєте в ході гри, наскільки хороший чи поганий насправді коштує. Конкордія цікава до кінця, але все тактики також губляться, що часто вступає в гру, коли товариш по команді відправляється рано. Тільки дуже досвідчені гравці знають про те, як римляни працюють під час гри, і можуть спробувати протистояти, що вже досить складно з цією грою.


Робиться він так:

  • Кустарно.Беремо картон і просто гнём його як вийде. Виходить, як правило, не дуже, але, в цілому, не дуже заважає, якщо врахувати, що наша коробка вже взагалі не від гри.
  • В тиражі.Потрібна форма і спеціальний верстат. Схема виробництва пластикового ложемента не сильно відрізняється від схеми виробництва пластикової пляшки  (Тільки пляшки клепають мільйонами, а ложементи - тисячами). Собівартість пластикового - рублів 80-90 рублів. У нашому кустарному випадку для трьох прототипів складаються картонні. Арифметика теж проста. Процес: розробка креслення, створення 3D-моделі, потім підготовка виготовлення вирубного штампа, рамок і пуансона для механічної витяжки (при необхідності), підбір кольору і розкрій оброблюваного матеріалу - процес вакуумного термоформування ложементів. Вартість оснащення в середньому від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Разом в мінімальному накладі 1000 штук ціна за ложемент виходить близько 80-90 рублів. Інше питання, що якщо ви робите по 5000 ложементів (як ми), то ціна може знизитися і до 30-40 рублів.
  • До виставки.Для досвідченого зразка можна зробити оснастку не з алюмінію, а з МДФ, вона стоїть тисяч 15 рублів. 10 штук максимум, і ложементи вийдуть трохи різні за формою. Ще потрібна приладка. Полімеру йде близько 30 рублів на кожен ложемент.
  • У друкарні.У разі «побутового замовлення» в друкарні картонний ложемет в дусі «брр», зроблений з ручною працею вирізанням за ескізом - це 200-300 рублів за одиницю. Якщо його робити правильно - 5000 рублів за штамп, 2 рубля за удар (1 удар = 1 ложемент).

карти

  Карт найчастіше в коробці від 50 до 100 штук.
  • Кустарно.Можна взяти протектори для карт (200 рублів), звичайну колоду в їх розмірі (70-100 рублів) і покласти папірці поверх звичайних карт в протектора - так карти можна буде перемішувати, і так нам зазвичай приносять прототипи. Або ж купити прототіпірующіх карток з картону і написати від руки на них - так ми тестуємо гри в альфі.
  • До виставки потрібно робити більш-менш гарні карти.  Для цього ми друкуємо їх на точній кольоровому принтері, відвозимо в спеціалізоване виробництво типу нашого або друкарню з тунельного пресом як на зображенні вгорі поста (або, на крайній випадок, з ручною скруглялкой кутів). Могли б і до свого виробництва, але до друкарні дешевше, ми в Подольську. Потім спочатку нарізаємо листи з надрукованими картами на прямоугольнички, а потім вираніваем і скругляются кути на пресі. Коштує така колода з 100 карт буде від 3 до 3,5 тисяч рублів. Виглядає непогано, хоч і бувають зміщення особи щодо обігу через неточності друку цифрою.
  • для прототипу, Щоб зіграти або продемонструвати видавцеві, так можна і не морочитися. Варто просто надрукувати карти в друкарні і попросити їх, або самостійно ножицями нарізати листи на прямокутники. Коштувати 100 карт буде близько 2 тисяч рублів.
  • В тиражі- колода з 100 карт в розміру 63 х 89, надруковані на картоні 260 грам, 4 + 4, вд-лак, і різний оборот будуть коштувати приблизно 70 копійок за карту при тиражі 3000 штук. На двох аркушах максимум ляже 100 карт. 101 карта - вже не укладаєтеся в лист - ще плюс приладка і все що випливають. Плюс окремо ще гофра для упаковки і робота з укладання. Якщо ви дивилися фільм «War dogs» про 100 мільйонів патронів до Калашникову, то повинні розуміти, як це важливо.



«Stupid Casual» замовляв карти для Імаджинаріуму у нас - точніше, став замовляти після серії «волохатих» по краях на іншому виробництві

Пластикові картки  будуть ще сильніше дорожче. На тиражі спливає ще необхідність точно потрапити в колір сорочок (це одночасно означає дуже точну пантону підгонку). Плюс часто бувають неформатні картки, наприклад, дуже маленькі - це нові форми. Знову ж таки, в нашому випадку друкарня ріже руками, на виробництві ще треба підганяти верстат - це досить довго.

Перші ігри проходять досить жорстко, а потім стає досить цікавим. Гравці, які хочуть взяти участь в дійсно хорошій грі, будуть любити Конкордія. Взимку ми зазвичай проводимо набагато більше часу вдома, тому нам доводиться вигадувати ігри та розваги, щоб розважати дітей в ті довгі дні, коли все «нудно». Сьогодні ми запрошуємо вас, традиційні ігри тих, хто все життя, що ми можемо робити вдома з невеликою кількістю матеріалів і гарантуємо нам кілька годин веселощів.

ці настільні ігри  класики серед класиків, але ви побачите, що діти будуть любити ідею бути в змозі зробити їх своїми руками, і, звичайно ж, батьки обов'язково будуть розважати їх добре, спочатку робити, а потім грати з ними. Хотіли б ви їх побачити?

Це все - якщо штамп стандартний. У нас їх кілька десятків, причому деякі повторюються - щоб уникнути простоїв, коли штампи їдуть на заточку. Штамп ж на нестандарт з урахуванням доставки вийде приблизно в 20 000 і робиться 2 тижні. У країні є всього один завод, який займається виробництвом тунельних штампів. Вони ж роблять тунельні преси, і у них же ці штампи треба точити.

Настільні ігри, 3 Онлайн

У кількох випадках ми показували вам ідеї для того, щоб зробити наші власні 3 будинки онлайн і не заповнювати листи і листи паперу, малюючи його. Наприклад, ми можемо використовувати пасту, щоб зробити шматочки, як це має місце в першій грі, яку ми бачимо на зображенні, яку ми навчили нас, коли побачили. Ми також можемо використовувати забарвлені камені, ми вже показали два приклади з трьох рядків, зроблених таким чином, коли ми побачили.

Домашні настільні ігри, доміно

Доміно - це, без сумніву, ще одна класична гра. Ми можемо виготовити шматки з багатьма матеріалами, але знову пофарбовані камені ідеально підходять для цього випадку. Ми можемо зробити класичну модель з точками або використовувати різні кольори, як в першому зображенні. Ми вже викладали ці дві ідеї в пості про дитячі ігри з писаними камінням, про які ми говорили раніше.

поле

  Поле робиться за тим же принципом, що і коробка - з декількох шарів матеріалу. На щастя, гнути його треба мало, і об'ємної обклеювання там немає. Тому все відносно просто.
  • Кустарно.  Беремо великий лист картону і малюємо все на ньому, або наклеюємо на нього роздруківку. Рублів 50 за лист і рублів 20 за роздруківку.
  • До виставки краще робити так: друкуємо на лайнері зображення цифрою або шірокоформаткой. Йдемо в друкарню, де вміють кашировать (склеювати) палітурний картон з лайнерами. Кашіруем з особи нашим лайнером, а з обороту красивою білою або чорною папером. Нехай наше складне поле має розмір 500 * 250 мм, ширка + картон - тоді ціна 550 рублів.
  • Для презентації видавцеві  простіше як і з коробкою роздрукувати поле на звичайному картоні - цього буде достатньо, щоб склалося правильне враження від гри. Ціна питання - 350 рублів.
  • при тиражі  3000 штук наше поле 500х250 мм буде коштувати приблизно 56 рублів за одиницю.



Каширування коробок, так само часто надходять з полями

Правила

  • кустарно  - пачка роздруківок, скажімо, 10 рублів за лист (це ціна сервісів друку у метро, ​​на власному принтері дешевше - але не забувайте про ціну принтера).
  • У друкарні або до виставки: 200 * 200, 12 смуг 4 + 4, скріпка = 650 р. Дуже дорого через одиничного тиражу.
  • В тиражі  - 25 рублів за штуку на 1000 штук.

фішки

  Фігурки робляться складно. Ось приблизний техпроцес:


Настільні ігри, пам'ять

Ігри з пам'яттю ідеально підходять для будь-якого віку, досить додати або видалити пари відповідно до можливостей кожної дитини.

Настільні ігри, головоломки

  Якщо ваші діти люблять їх так само сильно, як і я, ви дуже добре зрозумієте ці ідеї, які ми вам недавно дали. Настільні ігри, шахи. Нарешті, для великих у нас є шахи, гра з великою історією. Коли ми показуємо вам дитячі ігри з писаними камінням, ми пояснюємо, як ми можемо зробити прості шахи за допомогою каменів і постійних маркерів.



Фінальний крок - лиття в полімерну форму, в ній метал перетворюється в фігурку.

  • кустарно:взяти фішки від іншої гри.
  • До виставки:  можна робити фігурки на промисловому високоточному 3D-принтері або відливати одиничні вироби з металу не просто дорого, а Кінські дорого. Модель, форма - або модель і нормальний принтер. Можна взяти і типові дерев'яні для прототипу, звичайно.
  • В тиражі від 10 тисяч штук на модель.У металі найскладніше - майстер-екземпляр (з срібла, це потрібно для виготовлення форми виливки). Зазвичай вартість 3D-моделі і виготовлення майстер-копії дуже висока. Потім Відливальний тираж, який не має сенсу на тиражах до 10 тисяч штук. Є лиття «в силікон», там фігурка в собівартості на фабриці від 20 до 100 рублів залежно від складності та розміру.
  • Менше 10 тисяч штук.Тут раціонально використовувати дерево. У дереві немає нічого складнішого забарвлення. Тут взагалі чарівна історія. Фарбувальний верстат (так, щоб фарба лягала без крапель, не текла, не міняла колір, а фігурки потім не фарбували стіл при натиску) коштує 20 тисяч євро. Ми об'їхали кілька німецьких виробництв, доглядаючи б / у. Чи не знайшли дешево. Потім поскаржилися «Кузьмичу» - місцевим інженеру, який лежить по півдня під продукцією заводу АЗЛК. Він подумав і сказав, що зробить, якщо ми привеземо йому побутової техніки на розбір. У підсумку з деталей холодильника та пральної машини, купи фанери і трубок він зварганив монстра з Франкенштейна. Потім, через півтора року, до нас приїхали австрійці дивитися, як все працює. Їх дуже здивувало якість забарвлення, яке місцями навіть вище німецького. Іноземців трохи напад там не вхопив, другий за день. Перший трапився, коли вони побачили промзону з мужиками перед зарплатою.

рассипуху

  Маркери з картону, тайли і складові поля робляться так:


Ви граєте вдома? Сядьте перед дошкою і станьте зловмисником, який краде інформацію з серверів, остаточного монстра відеоігри або директора електростанції, яка модернізує ваші заводські системи. Якщо у вас є діти, поясніть їм, що це таке про програмування з деякими роботизованими черепахами. Якщо ви класик, у нас також є спеціальні версії Монополії або Ризик.

Протагоністи «Інфільтрації», бажаючі вкрасти тисячі даних. Це дуже особлива зустріч. Якщо хтось вважає, що дошки і пішаки не мають нічого спільного з кіберзлочинністю, відеоіграми або інноваціями, він помиляється. Вам просто потрібно увійти в цю віртуальну кімнату і посидіти на одному зі столів з чіпами, картами і смартфоном або планшетом. Крім того, до вечора ми запросили виняткових гостей.

Все інше закуповується. Кубики, пісочний годинник, маркери - це Китай. У нашому випадку - наш складський запас. Пісочний годинник, наприклад, в Росії роблять тільки для медицини (страшні і великі). З рештою приблизно так само. Дерев'яні кубики навчилися робити тут, раніше треба було 3 країни в процесі. Малотиражне бакеллітовое виробництво (це штучний полімерний камінь, з нього роблять ступені ескалатора і фішки типу покерних, тільки важче) розорилося два роки тому. Кубики ми зараз збираємося робити у себе. Якось так.

Гра для хакера. Як тільки ви ввійдете в кімнату, є довгий стіл, який займає майже всю ширину кімнати. Ця карткова гра має базову версію і час від часу публікуються нові карти. «Ви можете грати з основною грою, але якщо ви зачепитеся, ви зможете купити більше», пояснює Бласко. Симон пояснює нам: в дістопіческом майбутньому світ управляється мегакорпорацій, з якими намагаються впоратися антисистеми «хактівістом». Виключно для двох гравців, один бере на себе управління мегакорпорацій і іншими піратами, яких в грі називають «бігунами».

Ось чому самостійно виготовлена ​​гра того ж якості, що і тиражна копія, варто тисяч 5-10 за одиницю (це коли ми веземо на виставку). Якщо ж все штампи нові, то ціна була б вище ще на 15-20 тисяч.

Те ж саме в друкарні «руками» десь 2000-2500 (без урахування штампів).

Або те ж саме за 1200-1500 в роздробі на полиці.

Формування ціни по економіці

  З урахуванням собівартості виробництва цей фактор майже не впливає. Точніше, впливає на вибір матеріалів: найчастіше доводиться замінювати пластикові карти на паперові і придумувати щось ще з фігурками. Скільки люди готові платити за настільні ігри визначається не виробництвом, а ціною інших подарунків. Максимальна ціна нормального попиту для Москви - 2000-2500 рублів за велику коробку з купою всього, для інших міст - 1000-1500 рублів. Тому все цікаве має укладатися до 2000 рублів залізно.

Формування ціни промислове

  Є ще один момент крім виробництва. Розробка. Потрібно намалювати ілюстрації (це 50-70 тисяч мінімум), зверстати все, зробити коректорську правку, виконати перед друком роботи (в т.ч. корекцію і оптимально розкласти все по листу), зробити купу логістики, мати проміжний та фінальний склади для компонентів і готових речей, цех для сушіння коробок, цех для збірки компонентів всередину коробки, провести контроль якості і ще багато чого. Плюс ліцензія, якщо гра іноземна або роялті вітчизняному автору (5-10% від оптової ціни). ця частина

Натисніть на зображення гри, щоб завантажити її, роздрукуйте і кличте друзів! Грати можна удвох або втрьох. Вам знадобляться кубик і фішки (в деяких іграх вони виготовляються спеціально).
Читайте правила і грайте із задоволенням!

Одного разу Єнотича і Матильда Леонардівна вирішили перевірити, як малюки орієнтуються в лісі. Тітонька Матильда вручила друзям компас і карту. Єнот Єнотича сказав, що буде чекати їх на галявині. Допоможи Шуне, Зубку, коксика і Веснянці подолати всі перешкоди! Ти теж можеш відправитися в подорож по Шишкиному лісі.

Коксик, Зубок і Шуня змайстрували кораблик і готові відправити його в плавання по струмках Шишкиного Лісу.

Щоб скласти їм компанію, приготуйте свої кораблики. Наприклад, гудзики або фішки з картону. Ще вам знадобиться кубик.

Правила гри:
  Грати можна удвох або втрьох. По черзі кидайте кубик і робіть ходи. Стрілки на ігровому полі підкажуть вам напрямок руху.

Виграє той, хто першим "допливе" до фінішу!

Жителі Шишкиного Ліси запрошують вас в кругосвітню подорож.

Мета гри - побувати на кожному континенті (в Африці, Євразії, Австралії, Антарктиді, Південній Америці, Північній Америці) і раніше всіх повернутися додому.

Правила гри:
  У грі можуть брати участь два або три людини. Кожен вибирає собі фігурку-фішку і 6 прапорців. Встановіть фігурки-фішки на старт. По черзі кидайте кубик і переміщайте фігурки на один гурток в ту сторону світла, яка випаде на кубику. Якщо випаде зелений колір - кубик потрібно кинути ще раз. Якщо червоний - пропустити хід. Якщо нікуди йти - грає кидає кубик ще раз.

Коли ви нарешті доберетеся до якого-небудь континенту, встановіть там свій прапорець на блакитному гуртку і вирушайте подорожувати далі, поки не обійдеться всі континенти і не повернетеся додому, в Євразію.

Той, хто першим повернеться додому, стає переможцем!

Пропонуємо вам відправитися в подорож по Шишкиному лісі. Але не пішки, а на автомобілі!

Скачайте ігрове поле, викрійки автомобілів і кубиків, акуратно виріжте їх і наклейте на картон. Щоб кубики прослужили довше, можна обклеїти їх скотчем.

Перед тим, як почати гру, ознайомтеся з дорожніми знаками і запам'ятайте, що вони позначають.

Уважно прочитайте правила гри і вирушайте в дорогу!

Перемагає той, чия машина першої прийде до фінішу!

Лото "Чомучка"

Чи знаєте ви, як грати в лото? Ми пропонуємо вам нову гру за старими правилами! Переможцем в ній стане самий уважний читач журналу "Шишкін Ліс"!
Акуратно виріжте картки і фішки, наклейте їх на картон. Візьміть коробку з-під цукерок, обклейте кольоровим папером і напишіть назву гри. "Будиночок" для лото готовий!
Правила гри.
Грати можуть від двох до чотирьох осіб. Вибирається ведучий. Він роздає великі картки гравцям, а маленькі картки складає в коробку питаннями вниз. Потім навмання дістає картки і читає вголос питання, а гравці шукають відповідь на своїх великих картках. Підказка:номера на картці з питанням і зображенні з відповіддю повинні співпасти. Гравець, у якого знаходиться картинка-відповідь, накриває її карткою з питанням. Якщо ніхто з гравців не знає відповідь, маленька картка повертається в коробку.
  Перемагає той, хто першим повністю закриє свою велику ігрову картку.

Скачайте картки і фішки для гри:

картки 1-2
картки 3-4
картки 5-6
картки 7-8

Весела ярмарок

Запрошуємо всіх на веселу лісову ярмарок!
  Тут можна і з гірок покататися, і смачні солодощі покуштувати, і крижаними скульптурами помилуватися!


Ігрове поле. Частина 1
Ігрове поле. Частина 2

пальчикові ляльки

Порадуйте своїх рідних і друзів домашнім театром!

Скачайте викрійки для виготовлення ляльок - героїв Шишкиного Ліси, акуратно виріжте всі деталі.

Деталі тулуба наклейте на картон за допомогою клейового олівця, а деталі голови, хвоста і лапок склейте попарно. З готових деталей склейте фігурки мишки, кошеня, вовченя, єнота та сови.

Ляльки для вистави готові! Знайдіть в розповідь за участю героїв Шишкиного Ліси або придумайте свою цікаву історію, надіньте фігурки на пальчики, сховайтеся за ширмою - і можете починати веселе подання!

Скачайте ігрове поле по частинах:

казкові пригоди

Допоможіть Марійці врятувати брата Ваню - його забрали гуси-лебеді і сховали в хатинці в темному лісі. На шляху вас чекає багато різних пригод і випробувань. Про те, які це випробування, ви дізнаєтеся, звернувши увагу на колір клітинок ігрового поля: Кожному кольору відповідає певне завдання.
  В добру путь!

Скачайте ігрове поле по частинах:

Ігрове поле. Частина 1
Ігрове поле. Частина 2

бджілки


  Акуратно виріжте ігрове поле і фішки-бджілки. Наклейте їх на картон. У кожної фішки загніть крильця вгору (буде зручніше пересувати їх під час гри).
Правила гри.
  У гру «Бджілки» грають удвох. Гравці розміщують фішки на галявинах: бджілок оранжевого кольору - на червоних квітках, а жовтих бджілок - на синіх.
мета  кожного гравця - допомогти бджілок перелетіти з квіткової галявини в вулик. Помаранчевим - в червоний, а жовтим - в синій. Виграє той гравець, чиї бджілки першими потраплять у вулик.
Хід гри. Переміщати бджілок можна тільки на порожні клітини в будь-якому напрямку: вгору, вниз, вправо, вліво. (По діагоналі - не можна!) При цьому дозволяється «перелітати» як через свою бджілку, так і через бджілку суперника. За один хід бджілка може зробити кілька «перельотів». Бажаємо успіхів!